sobota, 31 stycznia 2015

#4 Dziewczyna jak z obrazu :)

Chodzą mi po głowie różne pomysły, ale ilekroć zasiadam do biurka, wychodzi na razie coś zupełnie innego. 
Dziś mnie zainspirowało wyzwanie w  Diabelskim Młynie "Lift kartki Szydełkiem w oko", gdzie zgłaszam swoją karteczkę. Kolory wzięłam z wyzwania styczniowego w Art-Piaskownicy "Zimowe kolory", gdzie również zgłaszam swoją pracę :)
A żeby było jeszcze zabawniej, całą koncepcję umyśliłam sobie pod wpływem wytycznych na wyzwanie 123 scrapuj Ty - "Wyzwanie #56 ze sponsorem - stempel, sznurek, druk", gdzie również zgłaszam kartkę, a co! :)
Uf. Więcej wyzwań nie pamiętam ;)

Moja propozycja wygląda tak :)









Po przemyśleniu i poszukiwaniu odpowiedniej koperty dla tej kartki, uznałam, że zbyt ją lubię i dodam jej jakieś stosowne pudełko. Sprawiło mi dużo frajdy. Lubię ten zestaw.





A tutaj zobaczcie oryginał Szydełkiem w oko









                                       
                                             Miłego weekendu! 
                                         

8 komentarzy:

  1. świetny lift ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Achhh... cudne kolory, piękny komplecik! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też go lubię, powiem nieskromnie :D

      Usuń
  3. super zestaw :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i dobrze ;) niech tak zostanie hehe dziękuję za udział w wyzwaniu AP - Ki :)

    OdpowiedzUsuń