sobota, 28 lutego 2015

#14 OMG, you did it! ^^

Miałam zrobić coś eleganckiego, mam w głowie pomysł, minimalistyczny i ach och, dla damy. Tak miało być. Ale wczoraj napatrzyłam się na wszystkie przesłodkie wkładki, zakładki, przekładki i inne "-ki" ;) (o tu) i w głowie mi się zakręciło od tych kolorowych, słodkich naklejek, stempelków i innych. A że od rana gapię się na domowe koty, efekt jest zgoła nie dla damy. Ale za to radosny. A o radość wielką tu chodzi :)
No więc jest nietypowa kartka gratulacyjna ;) Nietypowa dla tej okazji ^___^
Ciekawe, ktoś zgadnie jakiej?






Tył też jest radosny i nadal w tonie :D


Kartkę zgłaszam na Wyzwanie Kolorystyczne AnnikoDiabelskim Młynie i na Wyzwanie tematyczne #9 Kwiecie Dolnośląskim ^^



Z kotami to chodzi mi po głowie LO, ale...jeszcze się nie skrystalizowało mi w głowie. Poczekam. Mam czas ^__^

A jeszcze dodam, że papiery to wspaniała, letnia kolekcja Studia 75, kolorowe kółeczka wycięłam z papieru Galerii Papieru, a stempelek to oczywiście kot Basik&K :D 

Jak Wam mija weekend? Ja mam ochotę jeszcze coś zmajstrować :D

Pozdrawiam~




9 komentarzy:

  1. weekend .... hmmm przyznam, że od jakiegoś czasu rzadko kiedy odczuwam, że weekend jest weekendem. dzień jak co dzień .... :P aj zmajstrowałoby się coś z wielką chęcią! :) i tak dumam nad tą okazją ... jakaż to może być okazja, ale jestem tak "wymóżdżona" że nawet nie próbuję zgadywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, ja to tak wiesz, czasem na siłę ten weekend wzywam. Dziś np. wypiłam 4 kawy (a może 5? już nie pamiętam..), a tak nie powinno się robić w weekend ;)

      Usuń
  2. Słodziak koteczek
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :) Szkoda, że nie można zgłosić więcej prac z kotami, hihihi ;)

      Usuń
  3. Ależ piękna i bardzo wesoła karteczka! Wydaje mi się, że z okazji zdania egzaminu mogła by być :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję! I za odwiedziny też. Ja się u Ciebie napatrzeć nie mogłam!

      Usuń
    2. O okazji powiem, jak kartka już dotrze do celu :D Ale nie, to nie egzaminy :D

      Usuń
  4. Cudowna karteczka. A kotek jest taki słodki, że aż chciałoby się go zjeść. Dzięki za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego:)

    OdpowiedzUsuń