niedziela, 29 marca 2015

#25 Wielkanoc na brzoskwiniowo

Pisałam już kiedyś, że kompletnie nie czuję klimatu zbliżających się świąt. Niestety, nic się nie zmieniło. Niby mam więcej narzędzi, więcej papierów, ale gdy inwencji brak, to nic nie pomoże.
Wzięłam się jednak z sobą za bary i próbowałam coś pokleić świątecznego.
Ale jak to ja - muszę iść ciut pod prąd przyjętych kolorów ;)

Moja karteczka jest brzoskwiniowa, na bazie papierów UHK Gallery z kolekcji Sklepy Cynamonowe Tropical Fruits. Przepiękne papiery! Bałam się je ciąć długie lata :D
Karteczka jest wielowarstwowa, a każda warstwa na piance 3D.
By dodać lekkości gdzieniegdzie nakleiłam...cekiny. 
Wiem, że nie kojarzą się z Wielkanocą, ale czasem trzeba łamać schematy ;)









Kartka leci na wyzwanie Craft Passion:


i na wyzwanie do Dream Craft:



Pozdrawiam!



4 komentarze:

  1. ja też jeszcze kitram tropical fruits, ale już niedługo ;) .... być może i u mnie zagoszczą na tegorocznych wielkanocnych kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, myślałam, że będę oryginalna z tymi papierami, a tu klops :D Piękne są. Jeszcze bym chciała te pyszne fruits of the forest sobie uzupełnić, ale chyba już bez szans...

      Usuń
  2. bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Dream Craft :)

    OdpowiedzUsuń