poniedziałek, 30 marca 2015

#27 Bzowa karteczka

Całkiem niedawno zakochałam się w starej już kolekcji papierów Galerii Papieru Usłane Różami.
Gdy pojawiła się ona jako nowość kompletnie nie byłam zainteresowana delikatnymi, kobiecymi kwiatami. W tym roku, im więcej robię kartek, tym bardziej kwiaty mi się podobają:)
Tak czy inaczej, kolekcja jest przepiękna, romantyczna, kobieca i delikatna.
A papier z bzami chyba mój ulubiony :)
Kartka na każdą okazję.
Ma wiele warstw, ręczne przeszycia, mikrokuleczki, rozetki, kwiaty Prima i Petaloo no i napis - stempelek embossowany różowym pudrem, który teraz błyszczy się jak emalia :)










                     Leci na wyzwanie do Kartkowego ABC na wyzwanie z fioletem :)

                                                                     

Pozdrawiam!



4 komentarze:

  1. chyba żadna kartka z takimi kwiatami i die-cutem nie mogłaby wyjść brzydka :) fajna kompozycja i w ogóle jestem na "tak"! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, energetyczna praca! Świetna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń