środa, 20 maja 2015

#42 Back to basics czyli klasyczna kartka z okazji chrztu

Mały powrót do klasyki ;)

Całkiem niedawno byłam na chrzcie pewnej dziewczynki, malutkiej, bardzo ciemnowłosej, spoglądającej na świat oczami jak pięciozłotówki ^^
Zrobiłam karteczkę w kolorkach wesołych, bo to przecież radosna uroczystość.
A nawet pokolorowałam stempelek, który do tej pory używany był w formie "vintage", czyli niekolorowej ;D
Powiem Wam, że wpasował się idealnie do wyglądu dziecięcia :D






A stempelek naklejony na tyle kartki, by i tam było coś ozdobnego ;) Wręczane karteczki lubię ozdabiać z każdej strony :D


Kartka leci na wyzwanie 93 w Scrapgangu - Wykreślanka
Ja tu wykreśliłam: stempel, róż, kwiaty

http://www.scrapgangsterki.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-93-wykreslanka.html

Pozdrawiam ciepło!



4 komentarze:

  1. Przepiękna kartka :) Bardzo fajny stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci asterku :) Kartka bardzo skromna tak naprawdę, ale cóż zrobić, skoro jakoś tak mi gra ;)

      Usuń
  2. piękna i rzeczywiście bardzo wesoła. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapgangiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka w świetnej energetycznej kolorystyce :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń