czwartek, 21 maja 2015

#43 Colorful life

Wczoraj zrobiłam jedną bardzo klasyczną (w moim odczuciu) kartkę i trochę mi się już znudziło. Potrzebowałam koloru! Energii! Radości! ;)
Mam dużo skrawków i ścinków, bo szalenie żal mi wyrzucać resztki tych strasznie drogich i cudnie ładnych papierów :) więc mam całkiem sporą kolekcję paseczków ok 12/2 cm :D I dziś pomyślałam, że będą jak znalazł na lift kartki Justt (o tu - > KLIK), usiadłam, ułożyłam wszystko, popatrzyłam, podumałam, chlapać chciałam, bo jakoś tak...Przypomniałam sobie o kartoniku, na którym niedawno ćwiczyłam chlapania akwarelką i odłożyłam na nieokreślone "coś" w przyszłości. Podumałam znów. Pocięłam. Znalazłam czarny zembossowany napis i bardzo mi pasował do tej żółci. Popatrzyłam. Podumałam. Pusto jakoś u góry, uznałam. Wyjęłam maskę Tima, wyjęłam czarny tusz. Pac pac pac.
Popatrzyłam, pokleiłam. Podumałam. Wyjęłam koraliki (ach, ile one już czekały i czekały!), wyjęłam glossy accents i znów pociapałam.
I jest. 
Moja energetyczna, troszkę mediowa (?) karteczka. 
^__^







To moja pierwsza taka. Cieszę się, bo wyszła zupełnie niespodziewanie i bez planu. Takie chyba są najlepsze bo płyną z serducha, prawda? ^^

Kartkę puszczam na wyzwanie z kolorem żółtym do Craft Passion i na wyzwanie z własnym tłem do Artimeno :)

  

To tyle na dziś. Taka troszkę niespodziewajka, bo wcale wpisu nie planowałam.
Pozdrawiam Zaglądaczy!



7 komentarzy:

  1. Śliczna, bardzo energetyczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo energetyczna :) Podobają mi się koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, mediowa karteczka, takie jak lubię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich ulubionych ;) Jak już się naumiem to będzie więcej takich mediowych z prawdziwego zdarzenia :)

      Usuń
  4. Kartka wyszła przepięknie. Dokładnie w takim klimacie, jak sobie zaplanowałaś: energetyczna i radosna. Zwraca uwagę. Kasia / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita kartka, zachwyca kolorami
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  6. lepsza niż oryginał! uwielbiam te kolory!!

    OdpowiedzUsuń