sobota, 6 czerwca 2015

#49 Birthday calories

Tak mnie wzięło i miałam ochotę zrobić ekspresową kartkę z tortem.
Kartkę rzeczywiście szybciochem zrobiłam (zdjęcia za to były koszmarem), bo jest prościuchna, ale za to neonowa i z przymrużeniem oka :)
Kropeczki różowej farbki są naprawdę neonowe. Musicie mi uwierzyć. :)





Kartkę zrobiłam na podstawie mapki Anniko w Diabelskim Młynie. Mapkę możecie tam zobaczyć -> KLIK
A tort upiekłam przez wyzwanie PWC (KLIK).

  http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-tort.html

No i taki ekspresowy wpis mi wyszedł ;)
I już znikam.

Miłej niedzieli!



11 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, taka kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Chciałabym żeby moje kartki, nad którymi siedzę parę dni wyglądały, jak Twoja ekspresowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie wszystko tak pięknie idzie ;) Właśnie siedzę nad czymś, co już trwa i trwa i nie może jakoś wyjść, a czasu mało już :P

      Usuń
  3. Fajna! Bardzo energetyczna i z bardzo fajnym przekazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosna, energetyczna, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziku, fantastyczny ten tort :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda bardzo ładna ta karteczka rozwijasz się kobieto trzymam kciuki oby tak dalej :) Uściski. Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna! uwielbiam takie multikolorowe prace :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń