sobota, 20 czerwca 2015

#52 Wyrazista ślubna kartka

Panna młoda miała buty czerwone z kwiatem.
Pan młody niebieskie.
Ona jest Amerykanką, on Ślązakiem, ślub podobno "chilloutowy" ;)
Pod kolor butów dobrałam papiery. A wyszło tak trochę amerykańsko-polsko. Nie był to zamiar, ale chyba nie przeszkadza :)
Galeria Papieru i Piątek Trzynastego - ten niebieski wyszedł mi trochę fioletowo na zdjęciu, ale jest niebieski, z kolekcji morskiej :)
Buty narysował mi PM, ja pokolorowałam i jest ^^
Wyszło mocno kolorowo, wyraziście.
Jak się Wam podoba? :D

Bardzo podobają mi się żarówki wokół amerykańskich neonów i taki efekt chciałam tu uzyskać :D



Miał być cytat z Bonnie Tyler i jest :D



Jak nietypowo to nietypowo, chciałam koniecznie popsikać mgiełką!


 Te buty początkowo miały być na przodzie kartki, ale ostatecznie są z tyłu :) Mamy je całe ^^



Prawda, że jest wyjątkowa? ^^


Zgłaszam ją na wyzwanie #66 (czerwony, biały, niebieski) do 123 Scrapuj Ty


i do scrapek.pl na wyzwanie nr 37 Podwójnie 


Pozdrawiam serdecznie!




7 komentarzy:

  1. Super pomysł na kartkę, buty i kolorystyka świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna :) Buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Podoba mi się to, że ma również grafikę z tyłu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń