sobota, 27 czerwca 2015

#54 Brzoskwiniowo limonkowy chrzest

Przy okazji robienia kompleciku na chrzest nabyłam nowy stempelek Magnolii.
Nie jestem ich jakąś zagorzałą fanką, miałam dotychczas tylko jeden, w dodatku nigdy nie użyty (ale czeka już zimy, bo zimowy jest). Być może wszystko zależy od potrzeby i dobrego momentu, ten aniołek nawet mnie ujął :)
Kartkę na chrzest chciałam zrobić w innych kolorach niż niebieski/biały.
Zdecydowałam się na radosny brzoskwiniowy z limonką ze wspaniałych papierów UHK. Są wystarczająco "chłopięce" i słoneczne. Dodałam jednak pojedyncze niebieskości. I turkusowe mikrokulki (to tak, zamiast chlapań).
Główną ozdobą był sam stempelek, który wspaniale otoczyła genialna ramka ze Studia 75.
I cytat. 
Lubię cytaty :)

Pudełeczko jest prawie identyczne do kartki, by tworzyło jedną całość :)


Zrobione z jednego kartoniku w całości przeze mnie, z klapką jako wieczkiem :)



Stempelek pokolorowałam kredkami akwarelowymi w kolorach piasku. Wiele dziecięcych ubranek jest w tych barwach i są prześliczne :)


Mikrokulki to tak naprawdę kawior do paznokci do nabycia w wielu drogeriach :) Świetna sprawa :)


A cytat wybrałam taki, by przywodził na myśl Anioła Stróża (stąd i stempelek aniołek). :)


Udanego weekendu!



7 komentarzy:

  1. super kartka, aniołek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplecik. Aniołek słodki i bardzo podoba mi się cytat, jaki dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ::) Zawsze mi bardzo zależy na ładnych cytatach :)

      Usuń
  3. Przepiękny komplet :) Bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo zgrabne pudełeczko! możesz kiedyś machnąć jakiegoś tutka dla potomnych :)

    OdpowiedzUsuń