niedziela, 28 czerwca 2015

#55 Najlepsze lody na świecie

Gdy parę lat temu odkryliśmy "nasze" miejsce nad morzem byliśmy zachwyceni.
Puste plaże, wokół lasy, lasy, zieloności, brak dyskotek..
I jedna wyjątkowa lodziarnio-kawiarnia z lodami wyrabianymi na miejscu...
Wtedy smakiem mojego urlopu były lody marcepanowe i dyniowe. 
NAJLEPSZE.
Prawie sobie język odmroziłam.
A gdy już odpoczął to zamawiałam kolejne porcje. :D
I nie skąpili na gałkach, o nie. Mało one przypominały gałki tak naprawdę :D
Rok później znów wyjechaliśmy tam i ku mojemu rozczarowaniu, lodów marcepanowych nie było. 
Ale były.....z ciasteczkami oreo (wtedy po raz pierwszy je poznałam)...

Ale te lody marcepanowe..wracają we wspomnieniach ;)

Mój wakacyjny LO z małą porcją lodów powstał w ramach gościnnego projektowania dla PWC na wyzwanie wakacyjne z Pracownią Suwenirów.

MNIAM.








Było pysznie! :D

LO posyłam też do Artimeno na wyzwanie KOLOROWO - NEONOWO



Pozdrawiam!


9 komentarzy:

  1. Ile tu słońca i radości! Świetny scrap:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny, apetyczny scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę, proszę ... ja tu widzę pozytywne efekty zlotowych warsztatów :) a lody to i ja mam takie jedne najjjjjjulubieńsiejsze!
    ps. ładne chlap chlap i pać pać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale soczyście! bardzo letni Ci wyszedł, jak trza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo uwielbiam marcepan, ciekawe jak te lody smakowaly... Smakowicie tu u Ciebie ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, były najlepsze. Musisz mi uwierzyć. A kocham marcepan, więc wiem o czym mówię :D
      No i wtedy naprawdę ze dwa razy straciłam czucie w języku (na szczęście na krótko) ;)

      Usuń
  6. ach, jak wakacyjnie :D i jakie piękne plamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :D Świetna kompozycja i kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Kasia

    OdpowiedzUsuń