środa, 29 lipca 2015

#67 Tiulowo i ślubnie

W Diabelskim Młynie ruszyło kolejne, tym razem diabelskie, wyzwanie ze sklepem Craft Passion, a tematem jest praca monochromatyczna. Wzięło mnie na serducho z tiulowych różyczek, a że miałam jasne, wyjęłam swoje jasne ścinki papierowe i pomieszałam skrawki i paski różnych kolorów (pilnując, by mieściły się w tonie ;)), maści, wzorów i producentów. Pochlapałam ją biała farbką i śliczną farbką różowo-złotą, mieniącą się cudnie :) 
I włala ;)

Tu biurko pełne ścinków :) wybrałam te mniejsze, uznając, że większe jeszcze się przydadzą :D

Tu już gotowa kartka :)

I parę zbliżeń :) Tu widać różne paseczki papierowe ;)

Niech Was nie zwiedzie złoto..to tak naprawdę bardziej różowopudrowa farbka, mieniąca się ładnie :)






Ta-daam :) 

Wyzwanie trwa do 11 sierpnia, można powalczyć, bo tym razem jest nagroda :D




2 komentarze: