poniedziałek, 10 sierpnia 2015

#72 Zieleń i złoto w ślubnej odsłonie

Jakiś czas temu poproszono mnie o kartkę ślubną w kolorach zielonym i złotym. Miałam z tym troszkę problem, bo zielony to chyba jedyny kolor, który mnie nie inspiruje. Naprawdę rzadko podobają mi się prace w zieleni. Wyobraźcie sobie zatem, jak było mi ciężko! :D Ale wyzwanie jest wyzwaniem. Nie ma lekko ;) I zrobiłam.

Some time ago I was asked to make this green&gold wedding card. This was a challenge, because green I believe is the only color which is not inspiring to me. Hardly ever I find green cards attractive ;) So imagine how hard it was. But sometimes you just have to go beyond your comfort colors, right?
Finally I got this :D 



Front kartki / The front ;)

Małe zbliżenie / Little close up

I jeszcze jedno :D and another one :D

I tył / The back ;)

I przypominajka :D papier ładnie nabłyszczany był ;) And the reminder ;) The paper had nice glow :D

Ukochy! Hugs!



3 komentarze:

  1. challenge accepted and mission complete :D
    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja Cię rozumiem! mnie mniej chyba tylko brązy inspirują :D
    ale wyszłaś obronną ręką :D cudna kartka :D i uwielbiam te Twoje tyły :D

    OdpowiedzUsuń