czwartek, 13 sierpnia 2015

#74 When you're around, magic happens

Helou! Uwielbiam paletę kolorystyczną Mru z ostatniego wyzwania w Diabelskim Młynie. Kolory są przecudne, delikatne, przywodzą mi na myśl coś spowitego delikatną zasłonką. Idealne do prac dziewczęcych, romantycznych, ale można zadać troszkę pazura przez szarość czy złoto. No a ja, gdy tylko zobaczyłam przecudne bąbelki na papierze z Carta Bella, to wiedziałam, że go użyję @@ A nawet popełniłam własne kwiaty, może nie idealne, ale wystarczające ;) --> tu dziękuję za wszelkie doradztwo Marcie MyArt, której kwiaty były dla mnie powodem do zrobienia tych :* No i cudny napis ze starej kolekcji 'Messy Head' 7Dots Studio. To musiało się zgrać razem ;) I jeszcze tylko powiem, że farbka akrylowa jest ślicznie różowo-złota ;) 

Koniecznie weźcie udział w tym wyzwaniu, sprawia wiele radości! I MUSICIE zobaczyć, jakie cudne prace zrobiły dziewczyny z DT <3 

Hellou! I love the colors which are to use in the newest Mru's color challenge in Diabelski Młyn. They are delicate, kind of veil-like and just ideal for any romantic, girlish crafts. But some of the colors, like grey or gold may totally change the expression of the work. Anyway, when I saw this stunning paper from Carta Bella I knew I'm gonna use it. And I tried to make my own flowers ;) They are not quite as I imagined, but fair enough :D - > here I need to say many thanks to Marta My Art for all good tips, because her flowers made me make my own ;) :** And of course the typing from old 'Messy Head' collection of 7 Dots Studio. Do soooo match together :D The acrylic paint is kind of pink and gold, really nice in real ;)

I encourage you to take a chance in this challenge. It gives so much fun! And you MUST see the other stunning works of DT girls










A tu paleta/ and here's the color palette: 


Ukochy! Huggsy! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz