środa, 19 sierpnia 2015

#77 Podziękowania ślubne dla rodziców

Dziś prezentuję coś innego i nietypowego dla mnie. Podziękowania ślubne dla rodziców...Temat nie był łatwy, bo i motywy łowickie i koronki i perły i kwiaty, których tak unikam ;) Bardzo mi zależało, by wyszło ładnie, bo lubię pannę młodą :) A i ucieszyła mnie bardzo, gdy powiedziała, że sama odręcznie podziękowania napisze. I o to właśnie chodzi! :)
Użyłam tu dwóch kolekcji, a w zasadzie trzech. Wiek niewinności Galerii Papieru fantastycznie się łączy z folkowymi papierami Go Scrapu :) Dodatkowymi cudnymi elementami są piękne arkusze z kolekcji Piękny umysł i Świeżo malowane III (a jednak cztery kolekcje!).
Ufff. Duży format, bo A5 nie jest łatwo wypełnić, by było zgrabnie. Ale ostatecznie zrobiłam o tak.
Dużo zdjęć ;)

Ok, today I present something quite unusual for me. It was made for a wedding thank you gift for the parents of the married couple...It wasn't very easy task for me, there were supposed to be some polish regional folk motives, lace, pearls and flowers, and I really avoid flowers ;) And I really wanted it to be pretty as I do like the bride ;) I was so pleased to hear that she is going to write all the text by herself. For me that's the point of hand made cards, actually :)
I used two sets of papers..no, wait, three. The Age of innocence by Galeria Papieru is just great to mix with Go Scrap's folk papers. They go well together ;) And  I added the lovely sheets from The Beautiful Mind set and Wet Paint III (also by Galeria Papieru) - so it makes four different collections ;)
It was an A5 size card and it's not easy to make a nice composition on such space ;) Finally, I did something like that..
Lots of  photos  ahead! ;)











Są oparte na tym samym pomyśle i tylko kolorystyka i kompozycja się różniła. Reszta została taka sama. / Only colors and composition was slightly different, main idea remained the same ;)






Drugie, fioletowe podziękowanie zgłaszam na wyzwanie ślubne z paletą barw do Paper Passion ;)


A pierwsze, turkusowe na wyzwanie z BINGO w Studio75 :) Wybrałam linię koronka-perła-brokat (u mnie kuleczki z glossy accents posypane białym brokatem) ^__^


Ukochy! Huggsy!



8 komentarzy:

  1. Jakie ładne! ;)) Niebieskie skradło moje serce. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. takie nietypowe i bardzo eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)Obie wersje kolorystyczne są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za fioletową :) śliczne prace, dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje pięknie się prezentują! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki o pięknych kompozycjach. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i eleganckie karteczki, dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion, powodzenia Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Very beautiful and so colourful! Thank you for joining us in Studio75! Good luck!

    OdpowiedzUsuń