środa, 23 września 2015

#97 Fantastic Mr. Cat

Jest cały czarny, lecz ogon ma elektryczny. 
Gdy śpi na słońcu, jest najczarniejszą rzeczą, jaką sobie można 
wyobrazić. Nawet we śnie łapie przerażone myszki. Poznać 
to po pazurkach, które wyrastają mu z łapek. Jest strasznie 
miły i niedobry. Zrywa z drzew ptaszki, zanim dojrzeją. 
                                                                              Zbigniew Herbert

KOTY to temat najnowszego wyzwania w Diabelskim Młynie.
Moja inspiracja - a wiersze Herberta zawsze mnie inspirują - i mój kot też  - musiała mieć jakiś cytat. Model wyjątkowo nie chciał fotomodelować ani spać ;) Tyle dobrego, że choć na ptaszki spojrzał.




Temat bardzo wdzięczny więc zapraszam Was do zabawy! :)



Ukochy!


10 komentarzy:

  1. nie wiem, co piękniejsze - scrap czy model :) a ten wiersz w sumie idealnie pasuje do mojego psa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie model ;) Jest rozpuszczony strasznie i wszystko (prawie) mu ujdzie, bo taki piękny ;)
      Oscrapuj psa i dodaj mu kapelusz koci ;)

      Usuń
    2. kot nie jest rozpuszczony, tylko dobrze wychował sobie właścicieli :) a żeby oscrapować psa, trzeba go najpierw przekonać, żeby stał spokojnie i nie próbował zjeść aparatu podczas robienia zdjęć, czego nie udało nie udało mi się dokonać przez ostatnie 10 lat ;p ale mam dwa koty, które współpracują trochę bardziej, więc pracę na wyzwanie popełnię niewątpliwie.

      Usuń
  2. Model wyszedł majestatycznie, zwłaszcza na środkowym zdjęciu... jak odpoczywający lew, czy inny tygrys.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie zachowywał się godnie i leniwie.

      Usuń
  3. Cudowny! Uwielbiam ten mały bałaganik na nim, ja tak nie umiem! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem potrzebuję takiego bałaganu, choć uwielbiam jasność, biel i minimalizm jakich jak Twoje. :)

      Usuń
  4. piękny scrap i jeszcze piękniejszy kot ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. koty to najlepsi modela ... fajny optymistyczny scrap :)

    OdpowiedzUsuń