środa, 2 marca 2016

#174 Craft Wawa 2016 - fotorelacja z warsztatów Make&Take

Witajcie!

Czas na fotorelację z moich pierwszych warsztatów Make&Take organizowanym przez Bee Scrap, polskiego producenta papierów do scrapbookingu. Na blogu Bee Scrap już możecie obejrzeć fotorelację i część zespołu ;) 
Warsztaty odbyły się na Craft Wawie - zimowch spotkaniach craftowych :) To moja druga obecność na Craft Wawie, tym razem troszkę bardziej czynna niż tylko oglądanie stoisk ;)


Bee Scrap zasponsorował wszystkie papiery z którymi się bawiliśmy, a była to najnowsza kolekcja dziecięca, Tupot Bosych Stóp

Bee Scrap - polski producent papierów do scrapbookingu

Ja przygotowałam dla każdej uczestniczki mały stempelek bobasa w stroju króliczka własnoręcznie pokolorowany, trochę wycinanek i zaczęło się szaleństwo!


Bardzo dziękuję Uczestniczkom, zaangażowanym i przyjaznym, bo dzięki temu nie czułam tremy i wszystko przebiegło w atmosferze nożyczek i kleju ;) Co prawda niewiele było do "prowadzenia", bo panie prowadziły się same, ale za to był prawdziwy twórczy chaos na stole, powstały kartki przeróżne, choć wszystkie miałyśmy tę samą kolekcję:) Mam nadzieję, że nikt nie wyszedł z pustymi rękoma, nawet osoby spóźnione. 
Były i osoby "nadprogramowe", ale wydaje mi się, że i one znalazły przy stole miejsce dla siebie :)
Dziękuję również producentom Bee Scrap, Kasi i Szymonowi, bez Was niczego z tego by nie było :)
A teraz całe mnóstwo zdjęć, nie wiem, czy jesteście na to gotowi :D

























  





A tu już kilka zdjęć z uczestnikami :)







Niestety, nie mam samych kartek uczestniczek z bliska. Dziewczyny, jeśli możecie, wklejajcie w komentarze linki. Tutaj albo na fp (KLIK).

To zdjęcia z samych warsztatów, zaledwie godzina! A cała reszta dnia była tak samo niesamowita. Wszystkie spotkania, uściski, uśmiechy - to coś, co ładuje akumulatory na długo! I bardzo Wam wszystkim dziękuję! Czekam już teraz na następną okazję do spotkań!

Ukochy!



10 komentarzy:

  1. Ach! Brawo TY! Cudna relacja, cudne zdjęcia... cudna KIECKA! I te żółte kolcuny!!!! Aaaach!

    OdpowiedzUsuń
  2. No po prostu dałaś czadu! Maguda rules! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. To naprawdę było szaleństwo. W pewnym momencie nikt nie słuchał tylko wszyscy w amoku kleili :D Panie się wymieniały miejscami. A jedna pani to na pięć minut przed końcem siadła i zapytała "No, to co mam robić?" :) :)
      A to tylko połowa zdjęć! ;)

      Usuń
  3. Świetnie się bawiłam!!! Nigdy nie robiłam kartki w takim ekspresowym tempie - to było coś ; )) dopiero teraz mogę podejrzeć co stworzyły inne panie. Dziękuję za miło spędzony czas : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tempo było, ale to ja nie nadążałam!! :) :)

      Usuń
  4. to był dzień pełen wrażeń :) cieszę się, że mogłam wziąć udział w Twoich pierwszych warsztatach :)
    do następnego razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeszcze karteczkę pokażę ; ) http://raczkamade.blogspot.com/2016/03/make-bee-scrap.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace - gratulacje za poprowadzenie grupy :)
    Ps.- i nawet jestem na zdjęciu ! W tle z aparatem hihih :)
    Ściskam :* Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie właśnie, zapewne bardzo dużo sławnych ludzi gdzieś całkiem obok było! :)

      Usuń