sobota, 21 maja 2016

#200 Beep Beep! - Hello little baby card

Znacie Mosię-Małgosię? Powinniście, bo tworzy magiczne rzeczy i każda jedna mnie zachwyca.
Na blogu Przyda się! jest teraz wyzwanie z liftem jej ślicznej kartki i postanowiłam coś zrobić, bo kartka szalenie mi się podoba, a styl clean&simple jest mi bardzo bliski.
Zrobiłam dziecięcą kartkę na bazie papierów Bee Scrapa z super czadowym napisem od Scrapberry's. 
Do you know Mosia-Malgosia? You should, because she makes magical things and every single one delights me. On Przyda się! blog there's lifting challenge and the project to lift is Mosia's wonderful card. I like clean&simple style therefore I had to enter this one. So I made my baby card using Bee Scrap papers and this little beep beep gorgeous element from Scrapberry's.

Mój lift wygląda tak:
My lift looks like this:




Zgłaszam oczywiście na wyzwanie do Przyda się! ;)

http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-majowe/

Jak mija Wasz weekend? Mój lekko leniwie, choć jutro zakasuję rękawy i niebawem będzie mnie więcej na blogu :) A przy okazji, pamiętacie o majówce z książką? TUTAJ
How's your weekend going? Mine is a bit lazy, but tomorrow I plan to make quite a few things and hopefully you'll see me more often here :)
Btw, do you remember about my May's Event (here)? ;)

Ukochy! Hugs!



1 komentarz: