środa, 17 sierpnia 2016

#225 Przekładka lipcowa

Hej, 

Dziś zaczęło się w Diabelskim Młynie wyzwanie z moodboardem, który stworzyłam ja sama. To mój pierwszy moodboard, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :) 
Z tej okazji zrobiłam sobie lipcową przekładkę w notesiorze. Dość prostą, ale w sumie nie potrzebuję na niej niczego więcej. Bardzo lubię stemple Carabelle Studio i jak tylko mogę, to jakiś nabywam. Ten przydał się idealnie :) 

Moja przekładka ma na razie jedną stronę, druga powstanie, ale potrzebuję tutaj się zastanowić odrobinkę :) Jak powstanie, pokażę Wam prędzej czy później :)


Ecolinowe tło zrobiłam sobie sama, bo potrzebowałam koloru marchewkowej czerwieni ;) Więc wyszło takie trochę...plamiaste, ale jest ok.



Musi być też kieszonka na tajemne wpisy niewidoczne gołym okiem ;)

A moodboard wygląda tak:


Może i Wy się pobawicie w wyzwaniu?

Buziaki, 
M.



1 komentarz: