środa, 31 sierpnia 2016

#228 Kartka bez okazji

Hej :)

Najczęściej robię kartki bez okazji. Okazja je znajduje po prostu. Czasem nie i wtedy zalegają gdzieś w głębinach ;) Dzisiejsza kartka jest właśnie bez okazji, po prostu kolejna prosta, wesoła, łatwa do zrobienia. Temat podsunęła Mia Decora w Diabelskim Młynie, a tematem jest TKANINA. Myślałam, że użyję kawałka materiału, który sobie kupiłam na różne świąteczne klimaty, ale jest zbyt świąteczny i uznałam, że to jeszcze nie czas. Wzięłam więc tiul i wstążkę i jakieś skrawki papierów. Dorysowałam twarz, wszystko połączyłam. 
Co myślicie?
Hi! Most often I make cards without special occasion. Sometimes the occasion finds them. But sometimes they remain hidden somewhere in depths of my room :) My today's card is such card with no occasion. Another simple card. The topic was given by Mia Decora in Diabelski Mlyn and it's FABRIC. I thought I use my very festive fabric which I bought for some X-Mas projects, but it's too early now, so I used some tulle and ribbon with flowers. A few little paper scraps and drawn smiley face.
And what do you think?



Już wrzesień! Nie do wiary, że to już. Cieszę się. Wrzesień też lubię. Może wena do mnie wróci? Trzymajcie się ciepło. Niedługo sezon swetrów, hura :)

September begins! Time flies, really. I don't mind it however. I like September as well. Maybe my creativity will come back? And you know what? The time of cozy sweaters is near ;) Yuppi!

Ukochy sierpniowe!
Late August hugs!

M.


1 komentarz: