środa, 7 września 2016

#231 Komplet na jesienny ślub

Hej :)

Znalazłam otrzymane kiedyś papiery (chyba z Lidla) i dwa arkusze z nich mocno mnie zainteresowały. A jeden uważam za prześliczny! Stał się głównym motywem na jesienną kartkę ślubną. Nie chciałam go przykrywać niczym. Sam w sobie jest dużą ozdobą. Kartka zatem jest prosta, ale bardzo mi się podoba. Do kompletu zrobiłam jej prostą kopertę z drugiego arkusza w motyw jesienny. Uważam, że razem stanowią całkiem miły duet. 
Bardzo się ucieszyłam, gdy znalazłam do tego stempel listek od 3rd Eye. Zupełnie o nim zapomniałam. Chyba czas robić porządki, kto wie, co jeszcze się znajdzie! :)

Hi! I found those great papers which I received some time ago, I guess they were from Lidl supermarket. Two sheets has caught my attention, and one is simply beautiful and became the main motif in my autumn wedding card. I didn't want to cover it with anything, so the card is very simple itself, but I really like the effect. From the second sheet I made an envelope to make them a set. And I found this great leaf-stamp from the 3rd Eye. I totally forgot about it. I guess I should make some nice cleaning of my supplies. Maybe I will find something else? :)
And you know what? I really like the sentence here: "Get old with me together. The best is yet to come."










Zestaw zgłaszam na liściaste wyzwanie do sklepu Miszmasz Papierowy.



Ukochy, 
Hugs, 

M.


9 komentarzy:

  1. Fenomenalny komplet!!! Dziękuję za udział w zabawie na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za brązami i pomarańczowym w stroju czy wystroju, ale jesienią mogłabym oglądać same takie prace! Obłędnie piękne!
    Mam jakiś starszy zestaw papierów z Lidla i przyznam, że większość z nich to dla mnie trudne papiery. Ale Twój w listki zapiera dech.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, oryginalny komplet! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza, jesienna kolorystyka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet. Mi również spodobały się te papiery z Lidla. Pozdrawiam - ScraPinki

    OdpowiedzUsuń
  6. Na fb już podziwiałam i znów mam okazję! Takie perełki w Lidlu? Stempelek i papiery wyglądają jak z tej samej kolekcji. No cóż- prosto i pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń