niedziela, 11 września 2016

#233 Wasza Galeria Spuchlinek - Wakacyjna zabawa

Hej!

Jest piękny niedzielny poranek i dziś mam dla Was małą galerię :) Przygotujcie sobie pyszną kawę lub herbatę albo zdrowy pyszny koktajl. Dziś będzie prezentacja Waszych prac z kolorowankami. Nie wiem, czy wakacyjna Spuchlinka nie była tak atrakcyjna jak poprzednie, bo wydaje się, że nie cieszyła się aż takim wzięciem jak poprzednie i jest trochę niedopieszczoną siostrą poprzednich dwóch ;) Ale są tacy, co kolorowali i pokazywali, co zmalowali, za co Wam serdecznie dziękuję! Każda praca to dla mnie wiatr w żagle i wielki banan na twarzy ^^ Zapewne nie widziałam wielu prac, jak mi po prostu nie pokażecie w komentarzu dodając linka lub podlinowując na Facebook'u, zwyczajnie mogę do nich nie trafić. Internet jest taaaaki duży i blogów tak wiele ;) Więc dziękuję też czujnym oczom, które nieraz mi podpowiadały gdzie patrzeć ;)

Pamiętajcie, że zawsze możecie wstawiać linki do swoich prac w komentarzach :) Zawsze zajrzę a i  dodam chętnie do galerii :)

A teraz rozsiądźcie się wygodnie, siorbnijcie swojego napoju i popatrzcie ^^







4. Hubka38:






6. Atelier Edyta



7. Deco-Wena (sama świeżynka ^^)



I jeszcze Kawoszka ;)

8. Handmade by Elżbieta (chyba Cię zrobię Ambasadorką Spuchlinek! Ze specjalnym tytułem Czujne Oko ^^ )



Edit: dodaję poniżej Wasze prace, które mi podeślecie, dopóki nie zrobię kolejnej galerii, także śmiało śmiało :)

9. M Strach








Cudne prace dziewczyny! ^___^
Dzięki Wam mam wielką uciechę :) Dziękuję!

W lecie dominowały brunetki i szatynki ;) Zobaczymy, co będzie dalej :)

Jeśli macie kolejne prace, dodawajcie linki w komentarzach, będziemy uzupełniać galerię :)

Ukochy, 

M.






9 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie !!! A ja się nie wyrobiłam z zaplanowanymi pracami ,ale coś wykonam bo makowa Spuchlinka bardzo mnie zachwyca :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja makowa panienka : ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2016/09/makowa-panienka.html

      Usuń
  2. Wypiłam odżywczego "kubusia" i podelektowałam się pracami ze Spuchlinką:) Wszystkie cudne, energetyczne :) :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie :) ja tam uwielbiam Twoje stempelki ale jak tu ich nie kochać jak one tak rozkoszne :) jak dla mnie to mogły by być kolejne i kolejne i jeszcze trochę :)
    P.S. za ambasadora mogę robić :) ba, nawet dumna bym była ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Gratuluję, to niełatwe zadanie inspirować innych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie cudne! A każda inna i niepowtarzalna! Spuchlinki są piękne :) wkrótce pokażę jaką podesłałam mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://tygrysiamyszka.blogspot.com/2016/09/wrzesniowa-spuchlinka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wszystkie panienki makowe :) I ja bardzo lubię Twoje Spuchlinki. pokolorowanych mam kilka ale czekają na swoją kolej. A lato wiesz... rozleniwia, siedzimy w ogrodzie, nad wodami i łapiemy promienie i ładujemy akumulatorki na jesień i zimę :) Na moim forum decoupagowym też zawsze latem zastój. Ale jak tylko się ochłodzi to znowu pędzelki i kredki pójdą w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  8. We wrześniu skorzystałam jeszcze kawowo... ;)
    http://tygrysiamyszka.blogspot.de/2016/09/tagowata-zakadka.html

    OdpowiedzUsuń